بودجه روابط عمومی بیمه مرکزی از رقمی چند ده میلیاردی به حدود 700 میلیون تومان کاهش می یابد ضمن اینکه در آن زمان تصمیم گرفته می شود که نهاد ناظر به جای ورود به تبلیغات که اساسا وظیفه شرکتهای بیمه است، به وظایف نظارتی خود که در قانون مندرج شده یعنی نظارت بر عملکرد شرکتهای بیمه و صیانت از حقوق بیمه گذاران بپردازد.فرهنگ بیمه صرف تبلیغات در رسانه ملی می شده که با کاهش بودجه تغییرات قابل ملاحظه ای در نحوه خرج کرد ایجاد می شود!
پرداخت بیش از ۴۵ میلیارد تومان خسارت به زائرین کربلا
بیمه ,بودجه ,کاهش ,شرکتهای ,میلیاردی ,تبلیغات ,شرکتهای بیمه ,ده میلیاردی ,می شود ,چند ده ,روابط عمومی
درباره این سایت